2011. október 26., szerda

Miley Cyrus








~Csak egy őrült lány vagyok. Hibázok én is. Egyáltalán nem vagyok tökéletes. Minden nap csinálok hülyeségeket. Szeretem a fájdalmat, egy ideig. Mindig megtalál a baj. Gondolkozás nélkül cselekszem és titokban szeretek. Ez vagyok én.










Miley Cyrust egyre többet látni Kurt Cobain-es pólóban és fekete bő naciban, vagy szakadt cuccokban, kockás flanelingben és bakancsban flangálni. Zenerajongásáról így vallott:
"A zenében nőttem fel és nem is tudom elképzelni milyen lenne az élet ha én és a környezetem nem ennek hatása alatt élne. Nagyon erős befolyással volt rám mindig és szeretném ha mindenki akihez eljut a zeném ugyanúgy élvezné a zenét mint én."
Úgy látszik Miley az utóbbi időben grunge korszakát éli. Korábban már csinált egy sokat kritizált Nirvana feldolgozást, amit élőben rendszeresen előad, de öltözködésében is sokszor nyúl vissza a korai 90-es évek seattle-i stílusához.

forrás.:neon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése