2012. április 1., vasárnap

Április van.! most már akárki akármit mond itt a tavasz.! de hát az időjárás nem ezt mutatja.:ss.
Mit csináljunk ilyen időben?! :|| Üljünk össze néhány barátnőnkkel és beszéljük ki a tanárt.! Najó,csak vicceltem.:DD Szépítkezzünk! :)) Találjunk ki új,ám egyszerű mindennap "használható" sminkeket,állítsunk össze bájos,laza,előkelő outfiteket,fessük ki egymás körmét. Ezt akármelyik délután megcsinálhatjátok tanulás után. De egy hétvégi pizsiparty alkalmával is.!
Válogattam nektek képeket! : )

ezek a hajak*___* gyönyörűek.:)) elkezdem ismét növeszteni az enyémet.
uhh.:ss és szerdán tablófotózás. még mindig nem tudom,hogy milyen hajam legyen. remélem a fodrász már tudja.:p
imádom ezeket a mintákat*__* olyan..áhh..nagyon jók.:'DDD.
múltkor a NewYorkerben láttam Amerikai mintás nadrágot 10000-ért.Gondoltam megveszem,de úgy sem hordtam volna annyiszor,szóval inkább vettem helyette másik 2-öt. :))


Na,de ennyit mára.:)) Próbálok mostanában minél többször írni,de nem mindig van rá időm.:ss. Remélem tetszett a bejegyzés. Írjatok kommenteket,ha valamit tudni szeretnétek,esetleg ötleteket,hogy mit szeretnétek látni a blogon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése